Kizlar merhaba adetim1 gün geçti çok korkuyorum geri çekilme ile korunuyoeum ama çok ama çok dikkat ediyorum Ekim ayında 18 inde oldum kasımda 14 ünde oldum 4 gün önce geldi geçen ay ama bu ay olmadim geç mi olmam gerekiyor çok gerginim sürekli aklımda 5 senelik evliyim 5 senedir bu yöntem ile korunuhorum hiçbir sorun yaşamadım ayıptır söylemesi bu ay da çok yakın olamadık max 4 kere birliktelik oldu off kizlar çok gerginim sürekli aklımda 2 yaşında oğlum var ve emiyor inş olurum ağrım var ama psikolojik mi bilmiyorum