Bir yaşında kızım var reglimi iki gün geçtiğinde test yaptım pozitif çıktı.Beta hcg 63 tü.Sonrasında iki gün sonra 177 oldu.Doktora gittim rahimin kalınlaşmış 4 gün sonra beta hcgye tekrar baktır dedi.Yarın baktıracağım.Fakat bugün ilk pembe akıntı gibi başlayam şimdi de yine ara sıra gelsn bir kanamam var bir tık daha rengi açık kırmızı gibi.Çok ağrım yok hafif karın ve bel ağrım var.Sizce kimyasal gebelik midir yaşadığım?