momkbra ben şehir hastanesine gidiyorum. Gittiğimde ben sordum şu takviyeye başlayayım mı şunu bırakayım mı bunu yapabilir miyim diye hatta sağlık ocağı da aramadı beni tetanoz aşısı için kendim gittim sanırım bu hafta aşı olmam gerekiyor diye. Çok fazla hastaya bakıyorlar ve kısa bir muayene vakti var. Aslında bu bölüm için muayene süresi daha uzun olmalı ve her hastanın belli doktoru olmalı ama sistem böyle ilerlemiyor. Özele de gittim, ilk muayenede 40 dakika boyunca anlattı da anlattı bir sürü şey. Her şey para yani. Size önerim gebe okulu varsa ona gidin öğretici oluyor, her ay için araştırma yapın ve o aya dair sormak istediğiniz ne varsa not alın, kontrolünüzde sorun doktora sormadan bir şey paylaşmıyorlar pek kontrolü yapıp geçiyorlar siz hazırlıklı gidin.