kızlar 16+3üm. 0,5 bi şişe su içtim ve tuvalete çıktım normalden çok daha fazla ve uzun idrarımı yaptım. normalde de su içiyorum ama bu kadar yapmıyordum. Su gelmesi falan değildir bu dimi? ayırt edilir mi? 4 aylık hamileyim işerken gelse nasıl anlıyoruz