minikmucizem17 İyi aksamklar kizlar size bir sorum olacak bugün doktora gittim 5.ci haftadayim kesede embriyoda göründü bir problem yoktu ama şimdi tuvalete gittim hafif lekelenmem var peçete kahve rengi oldu neden olabilir sizce
zeymoms3 minikmucizem17 pıhtılı bir şekilde gelirse yoğun adet gibi kimyasal gebelik oluyor bu haftalarda riskli bi acile gidin isterseniz
rainbowdash minikmucizem17 nolur nolmaz ihmal etmeyin bi görünün derim bende de oldu arttı şuan hastaneye gittim düşük riskim var progestan iğne ve hap kullanmaya başladım
minikmucizem17 Melike3506 çok korkuyorum bişey olursa diye bugün kontrolde bir problem çıkmadı anlamadım bende
Melike3506 minikmucizem17 yani bugün kontrolden gelmişsiniz kötü bir şey olsaydı muayenede belli olurdu diye düşünüyorum ama ben pinpirikliyim ben olsam tekrar muayeneye giderdim içiniz rahat etsin isterseniz bi tekrar doktor görsün bence