Alparslangeliyor 37 +3 günlük hamileyim bebeğim hala dönmemiş doktor 2 hafta daha bekleyelim dönmezse sezeryan dedi başına gelen varmı yardımcı olabilirmisiniz
AysunDrn Alparslangeliyor galiba evet ayakları aşağıdaydı sonra kaburgalarıma tekme attı ve çatı ağrım çok olmuştu