19 haftalık gebeyim aşırı derecede kuru öksürük var kızım hastaydı ondan ban geçti hastalığı atlattım ama kuru öksürük kaldı naptıysam geçmedi bebeğe zararı olur mu doktora gittim hamilelikten dolayı ilaç vermedi bebeğime bişey olucak diye korkuyorum