kızlar benim hazirandan beri regl düzenim bozuk 1.5 ayda bi oluyorum geçen ay döngümün 50. gününde regl oldum
hormonlarım iyi
pco yok
rahim temiz anormal bişey yok
gebelik testini 31. 32 . döngüde yaptım gebelik yok
stres olsa bu kadar uzar mı bana ne olmuş olabilir