shd2025 Kızlar 27.haftadayım ama öyle devamlı hareket hissedemiyorum arada pıt pıt atıyor yani herkesin söylediği şu tekme olayları bende yok benim gibi olan var mı?
Zbyd3 shd2025 bende 27 haftayım bazen hareketli bazen saatle3ce sadece pıt pıt yapıyor yeri geniş heralde arkaya dönüyordur ağrın sancın kanaöan yoksa dua et bişey olmaz inşallah
sidibal shd2025 27ye girmek üzereyim aynı durumdayı önceden daha hareketliydi ama bu haftalarda herkes yazmış sanırım uzun uykuları oluyor sağlıkla gelsinler ya