Ağustosta kimyasal yaşadım kendiliğinden düştü. İki aydır adetim bir hafta erken oluyor. Bu ay yumurta çatalamasını doktor kontrolüyle muayene edip değerlendirdik. Şimdi bir kaç gündür sağ kasık ağrısı, şiddetli ayak üşümesi, göğüs dolgunluğu ve affedersiniz köpüklü idrar mevcut. Bat 18i. Acaba gebelik belirtisi mi yoksa ben mi çok takıyorum..