dln2712 3babylovep ben yaptırdığımda dr 1/250 düşük ihtimali var demişti. Riski alarak yaptırdım ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadım. Çok ciddi bir sebebi yoksa yapılması tabiki tehlikeli.
yasen1 İri olsa sıkıntı zayıf olsa sıkıntı doktorlara göre abarttılar bazıları gerçekten iyiyse sadece zayıfsa deneme tahtasımı bebeğim diyin gecın sağlıcakla gelsın
Busranur_mnts 3babylovep benim 22 haftada 500 dü her bebeğin gelişimi farklı aşırı bi gerilik yok bazı doktorlar abartıyor diğer kontrole gittiğinzde gelişimine bakın yine ceviz peynir yoğurt vs ye bebek de iyi beslenir