Deleted33000 Glhayat_54 ay ben ben saçımı bı ara emo tarzı yapmaya çalışmıştım gözlerime kara kara yapmıştım bikac resmim var ben bile korkuyom bakmaya😁😁😁
Glhayat_54 Deleted33000 😂😂benimde bi kac resmim var gözüm görünmüyoo 😂😂ahh bidr o aynalarda cekilme modası yokmuyduu ayna selfisi😂😂
Glhayat_54 deletedmom43191 ozamanlar o modaydı 😁 ve cokta mutlu zamanlardı ne olduysa ondan sonra oldu zaten.. Belki güzel ceken bi telefonumz yoktu ama herseyden zevk alıyorduk güzel bir nesildi yani🙃
Deleted33000 deletedmom43191 sorma sorma ama ne modaydı düşük bel pantolonlar vampir gibi gözler siyah siyah siyah ojeler offf ne gençlik yaşadık biz ama çok kıymetli ve güzeldi
Deleted33000 Glhayat_54 ahhahah evet ya baygın baygın bakıp aynada selfie iyyyy ama ne kadar mutlu olmuştum o saçıma 😂😂😂
deletedmom43191 Deleted33000 ya tabi bizim dönem guzeldi ama öyle emoda mantıklı bisey degil ya ne bileyim bende cocuk oldum ama öyle şeylere hiç ozenmedim 😊
Deleted33000 Glhayat_54 Tripkolik hala dinlerim kız 🤭🤭bende yalın hayraniydim hep gazeteden resimlerini keserdim saklardim halinin altında bigun annem buldu hepsini yirtmisti 😂😂😂😂
Deleted33000 deletedmom43191 ben bı ara ozeniyordum kuzenimle sevdiğimiz sanatçı ile ilgili hayaller kurardık sanki konserine gitmişiz gibi 😂😂😂😂ay o günlere gittim bı an