elif_4510 Kızlar ben Ekim ayında 1 aylık düşüj yaptım reglıme 3 gün var dün gece erken gebelik testi yaptım çok silik çizgi çıktı yaptığım düşük sağlıksızdı kürtajsız yaptım sizce hamile olabilirmiyim
mutlubalik Ben reglime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım bende de silik çıktı hemen kan vermeye gittik beta 262 çıktı doktor çok yeni dedi şuan 7 haftalık oldum
elif_4510 mutlubalik ay inşallah benimki de öyle olur ya ben daha önce düşük yaptım korkum da var aslında yine öyle olursa diye