Aysesenel teşekkür ederim, aslında bu benim ilk sezeryanım değil, 9 sene önce sezeryan oldum spinaldi, hastanenin ve doktorun acizliğine uğradım daha sedyeyle odaya gelirken aşırı karın ağrım ve acıması vardı bana bi tane ağrı kesici iğne yapmadılar çok ağladım omuzlarım filanda tutuldu, son 1_2 yıl içinde doğum yapanlar dan fikir almak istedim