Less58 zor bir işlem benim iki defadir oluyor ilkinde çok zorlanmadım ama ikincisinde çok acı çektim büyük iğnelerle giriyorlar karından rahme su veriyorlar benimki şanta takılı şuan bir hafta kalacak bende kese delik olduğu için suyum gidiyor malesef Allah yardım etsin şuan hastaneden yazıyorum çok yorgun ve çok halsizm dilerim herkes sağlıkla alır kucağına bende