elshen1995 bende beklemede kalayım bir kızım var bir de kaynım o erkekti şimdi Rabbim sağlık versin kaybettiğim için erkek istyrm planlama aldım ben bana yiyecek listesi verdi macun verdi eşim için ovu testi yaptım sürekli attım ama gel gelelim pik olduğunda eşim ısrar etti ilişki olsun diye ve ilişki oldu ama kadın pik olduğunda olmayacaktı şansını çok düşürdün dedi çatlama olunca ilişki saatini söyleyecektim dedi eşim nasipte ne varsa o takılma diyr kızımı çok seviyrm bir tame daha olsun hiç önemi yok diyor tabiki haklı ama işte kaybımdan dolayı ben istyrm Bakalm benm pik günü ve ertesi gün oldu ilişki kadın hesaplama yaptı gebelik olursa büyük ihtimal kızdan yana diyor