Esma006 beklemeyi düşünüyorum daha önceki düşüğüm çok korkutmuştu beni doktora gitmek istemiyorum açıkçası düşük yaptığım zaman olduğum şehirdeki doktor karın için kan dolu tüplerini kaybedeceksin ben burda bir şey yapamıyorum ilçe küçük bir yer olduğu için vana git demişti Van’daki doktorlar öyle bir şey olmadığını söyleyip kontrol altında tuttukları zaman ben düşük yaptım olduğumuz ilçe vana 3 saat uzakta eşim beni 1 saate yetiştirdi o kadar korkutmuşlardı