rumusella Deniiibayyy sanki aşşırı silik duruyo dün okumuştum altından flash tutarsan daha belli oluyor diye yazmışlardı bir deneyin isterseniz 🙏
acelyasen Gebelik testi taptım cumartesi iki tane hafif silik çizgiydi bugün yaptım sabah yine hafif pembelik vardı değerim 2 çıktı adetime 4 gün var sizce adetimden sonra yükselir mi
Deniiibayyy acelyasen adetimden 2 gün önce 2,03 tü adet günümde 8 di . İlk gebeliğimde. Geç döllenme olmuştu. Ölü doğum yaptım ama ben..
GozdeKB rumusella canım merhaba bende çatlatma iğnesi vuruldum 12.günü Awox yaptım çok çok silik gözle görülmeyecek kadar senin dediğin şekilde alttan flaş tuttum çok net belli acaba var mıdır testi yaptığımda adetime 4 gün vardı suan 2 gün kaldı
rumusella Deniiibayyy hepsi aynı test mi ben sadece ortadakinde varmış gibi duran hayalet tarzı gibi var diğer alt ve üsttekinde göremedim ama inşallah vardıııırr🙏
Deniiibayyy rumusella 2 tane yaptım ama ben ikisindede görüyorum birinde daha az görüyorum. İnşallah bacıııım inşallah 💃🏽
leventakturk Deniiibayyy Deniiibayyy adet günü geçti mii ?? Benim de testim aynen böyle çatlatma iğnesinin 10. Günü çıktı ancak gözle gözüküyor seni çok iyi anlıyorummmmm şu an inşallah gebeliktir 💐🙏hayırlaaa
Deniiibayyy leventakturk adetime daha var 21 aralıkta sanırım. DPO 8 benim daha 🥹 inşallah. Sana da hayırlaaa 🥲
rumusella GozdeKB awox yalancı pozitif vermiyor. Bir daha test tekrarı yaptınız mı? İnşallah vardır🙏 ama silik şekilde çıktıysa vardır 🌸🎀🥹
GozdeKB rumusella gözle görülmüyor zor görülüyor alttan flaş tuttum çok net testi tekrarlamadım adetim 19 aralıkta bekliyorum olmasını olmazsa yapacağım siz flash tutuldugunda çizgi gözüküyorsa var mı diyorlar hiç daha önce duymadım
rumusella acelyasen ben göremedim ama isterseniz alttan flashla bakın🙏 öyle varsa çizgi daha belirgin oluyo