Merhaba kızlar belki hatırlayan vardır ilk başta kese yok dendi sonra göründü lekelenme tarzında kanamam oluyor kahverengi, bugün hastaneye gittik kese var bebek yok denildi ultrasonda 7+3 günlük çıkıyor doktor düşük öneririm düşün gel dedi başına gelen oldu mu hiç sonrada bebek görünür mü sizce. 3 defa pıhtı şeklinde kan geldi