Mamaundpapa Biliyorum canım. ben transferimden sonra yapmıştım. üstelik 5. gün embriyosuydu yani
çıkması gerekiyordu aslında ama çıkmadı.
o yüzden pek güvenemiyorum artık.
kanda 200 küsürlerdeyken testte net görmüştüm ancak😂
yani erken gebelik testleri biraz para tuzağı. Geç döllenme olmamışsa eğer adetten birkaç gün öncesinde normal testler bile gösterebiliyor zaten. Erken gebelik testi sadece para tuzağı bence