ilaydavemekleri Selamlar bayanlar doktorum 12+3 te kız dedi ama bacak arasında kordon da var dedi. Böyle olup değişen oldu mu ? Sizce değişir mi ? Fetal DNA da yaptırdım sonuç bekliyorum 🌸