Durmazelif Merhaba arkadaşlar 26 Şubatta adetim bitti ve 1 martta eşimle birlikte olduk yumurtlama dönemim değildi hamile olma ihtimalim nedir?Hamileysem bile ne zaman öğrenebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Durmazelif Minikkkerkekkinnannesii olma ihtimalim var mı onu merak ediyorum sadece yumurtlama günüm değildi
Aysegolcuk Mutlulukgeldi bana sormuşun adet günün geçikti mi geçikmedi mi herhalde yanlış yazmış olabilirsin 🙂
Direnberxx Durmazelif bende senın gıbı adetımden tam beş gun sonra ilişki yaşadım ve hamıle kaldım şimdi 14 haftalığım Allah sanada nasıp eder inşallah