Ar18 Kızlar 38+0 haftamız bugün çatı muayenesi oldum doktorum normal doğum yapabileceğimi söyledi rahim ağızı yumuşamış dedi açılma hakkında bir şey demedi yumuşamışsa açılmada var mıdır sizce
Ar18 Leontiine illaki verdiği hissiyatı rahatsız ediciydi ama saniyelik bir işlemdi dayanılmayacak bir şey değildi 😌