Babysiii bende myom var onlar da ağrı yapıyor. Tüm ağrılarıma hafif sancılara uyuşmalara iyi geliyor. Yine de doktorunuza sormadan yorumlara göre kullanmayın lütfen hamilelik asla kafamıza göre ilaç kullanacağımız bir süreç değil biliyorsunuzdur zaten. Doktor ne zaman daha uygun görürse siz o saatte için bana sorarsanız.