bebekuffgbkm haknur18 6 hFT bende var ayakta durdun zMan çok ağrı oluyo âdet ağrısı gibi ağrılar oluyomu
Busraaaakkk haknur18 İlk haftalarda olduğunuz için çok normal benim belim ikiye ayrılıyor gibi oluyordu gece yatarken bacağınızın arasına yastık koyun baya rahatlatıyor
busonryavrusu emelllllktlu Çok az ayakta durusam belim kopuyor ağrıdan bide bazen regl olucakmışım gibi ağrım oluyor başka belirtim yok bunlar yetiyor 🤦🏼♀️9+3
emelllllktlu busonryavrusu hiç bel kaşık ağrısı olmuyor ama bulantı midede bir gariplik kusma var bir de göğüs ucu ağrısı ve uyku😬
rosetylr Benimde yoğun bel ağrısı var doktor normaldir vücudun alışıyor dedii ama ayakta dursam biraz başlıyor ya