Kızlar ben geçen gün gittim perinatolojiye detaylı için ama kilom var ve 25 haftalığım 91 kiloyum sürekli kiloma laf söyledi bakarken bile sürekli kilon var inşallah görürüz yok şöyle gebelik şekerin olur ama ben 7 kilo aldım bu haftaya kadar ve hiç bulantım olmamıştı hep iştahım yerindeydi normalde hızlı kilo alan biriyim de konuşmalarına kırıldım valla bir doktor nasıl böyle olur diye ve yanımda başka gebelerde vardı 120 kilo olan birisi oturuyordu ama o hep bana zorbalık yaptı resmen