Bumah Sanki sut az gibi hissediyorum ama aglama vs. yok bez sayimizda iyi eskiden daha sefkle iciyodu bana sutum mu azaldi diye dusunduruyo oglum doymasa aglar mi 2 ay 12 gunluk
gunesimekardes Bumah evet aglar hem de ortaligi yikar. Yavas yavas emme sikligi azalacak emme miktari artacsk.
Bumah sarilale123 yok oyle bi durum ama gece 2 saat bazen 2.30 bazen 1.30 saatte kalkiyo dogdugundan beri boyle
Bumah Gokturkmom_ gece haric hic birakmiyorum bezi dolmasi icin gece felaket dolu gunduzde 7 8 tane aliyorum bunlarda yarim dolu
Havin49_ Bumah bebeğin doyduğunu bez sayısından anlayabilirsin doymayan bebek çok çil yapmaz sancı uykusuzluk bunlardan dolayı ağlar açsa da ağlar tabiki ama bunu anlamanın em kolya yollarından biri bez sayısı
Bumah Havin49_ bezi iyi ya bana nedense emmedigi icin oyle geldi onceden baya keyifle emerdi simdi emiyo birakiyo deli gibi hareketler yapiyo
dilaradoyan Bumah ağlar tabiki. Çene kasları güçleniyor annesi. İhtiyacı olanı daha kısa sürede alıp karnını doyuruyordur. Huzursuzluğu yoksa bez sayısı iyiyse ki öyleymiş her şey yolundadır merak etmeyin ☺️
Bumah dilaradoyan yok gayet keyifli ac olsa gulmezde heralde bu cocugun bir günü bir gununu tutmadigi icin kendjmden supheye dusuyorum😀
Deleted33000 Bumah emerken bebeğin yutkunmasina dikkat et kuzum sütün azsa çok yutkunmaz bez sayımızda iyiyse çok stres yapma gerçekten sütün azalir
Bumah Deleted33000 emerken cuk cuk cekiyo valla var sutum sagdjm baktim cocuk emmek istemiyo nedense sadece doycak kadar iciyo galiba anlamadim ki
Deleted33000 Bumah aç olsa illaki bisekilde anlarsın aç olan çocuk hiç durmaz uyumaz huzursuz sütün olmasa bebek emer emer sinirlenir süt gelmeyince ama sütün vardır bunlar yoksa bez sayısı da iyiymiş