Kızlar merhaba ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde alttan muayene edilmiştim akşamında nişan gelmişti gecesinde ise doğum sancılarım ve sabahında doğurmuştum. Şu an 38+2 hamileyim. 2 gündür adet sancısı gibi ağrım var ama düzenli değil gece 1 den beri ara ara şiddetleniyor ve 2 gündür karnım çok sert bebek hep bir yere toplanıyor sizce yalancı sancı mı yoksa doğum sancıları mı bunlar