Kızlar benim oğlum 3380 doğdu bugün 43 günlük iste sarılık geçirdi kilo kaybı da oldu neyse bugün doktor çok kilo almış dedi verme bu kadar kilosu 5200 çocuk yemek istiyor 40 lik çocuğa diyet mi yaptıracam bide çocuğum gündüzleri hiç uyumuyor 30 dk en fazla,doktor diyor ki ne bekliyorsun böyle bu çocuk yenidoganlar uyur benim bildiğim ve gece 10 dan sonra bazen 1 kadar öyle uyursa en fazla 2 saat uyuyor uykusuzluktan çocuğun gözleri kızarıyor ama yine uyumuyor dediğimde ise resmen azarladı normal bir durum mu bu