Merhaba kızlar,
14 Aralıkta beta hcg 27,92
15 Aralıkta beta hcg 58,79
Sonuçlarım bu şekilde doktor bana %99 sağlıksız gebelik dedi progesteron 3 müş beta az artmış sağlıklı gebelik diyemem dedi kan pıhtılaşma bozukluğum var iğneye başlıyım mı dedim gerek yok zaten sağlıksız dedi başına böyle bir şey gelen var mı yarın başka doktora gidicem moralim bozuldu 😒