Mucizem_63 hayır biberona mama ya da süt koyarken mavi şeyi çıkarıyorsunuz doldurup tekrar mavi aparatı takıp biberonun kapağını kapatıyorsunuz normal içiriyorsunuz. Amacı da şu: bebek süt içerken normal biberonda gaz baloncuklarıyla beraber içiyor ya bunda gaz baloncukları mavi aparatın içine geçiyor doğal olarak da bebegin gazı fazla olmuyor