sec07 300625 merhaba Nilüfer hanım iyi diyorlar kadın doğum için ama çok fazla test tahlil vırt zırt istiyormuş😄 yani biraz kaygılanabiliyor anne adayları
sadece1selda @300625 arkadaşımın biri Nilüfer hanıma gidiyordu kuzenim de Fatih beye ikisi de memnundu ama çok bir bilgim yok 🌸
300625 ebruysal başkentte Fatih beye başladık şimdilik memnunuz bakalım doğumu da yine Fatih beyle yaparız sanırım ☺️
300625 ebruysal henüz sormadık. Eşimin iş ne yerinin hastane ile anlaşması olduğu için %50 indirimli olacak o yüzden bizi baya rahatlattı
user_18 ebruysal ben mayıs ayında sordum normal doğum 27 sezeryan 37 demişlerdi özel oda içinde ayrı 5 bin ek ücret alıyorlarmış tabi temmuz ayı gibi bir zamm söz konusu o zaman ne olur bilemiyorum