28+1’den sesleniyorum. Yolun sonunu göremiyorum arkadaşlar ben. Dün gece ilk kez kramp ile uyandım. Biraz karnım büyüdüğü için merdiven çıkmak ve yürümek biraz nefes kesici. Ama hala diriyim. Bebiş ihtiyaçlarını tamamladık sayılır. Odası hazır değil, benim kendim için alacaklarım var. Siz ne alemdesiniz?