bugün doktorum bana bebeğin eşi aşağıda kanaman oluyor mu dedi ben de ilk aylarda oluyordu ama şu an yok dedim yukarı çıkabilir dedi şu an 20 haftalığım 20. Haftadan sonra plasenta yukarı çıkan var mı? Ben yukarı çıkması için bir şey yapabilir miyim bu süreçte ve yukarı çıkması durumunda bunu anlayabilir miyim yoksa sadece ultrason ile anlaşılan bir şey mi?
Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.