Huzurlu sizin herhangi bir riskiniz yoksa bence bırakın haftasını tamamlasın Biz 20 gün erken doğduk emme refleksi çok yavaştı desteklemeye çalıştık ama pek beceremedik uykusu çok ağırdı uyandırıp yediremedik be sonuç sarılık ve bir hafta ayrı kaldık kuvezde kaldı bebeğim en en zoru oydu bırakıp gelmek Allahım bir daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻 Hiç bir anneyi kuzusundan ayırmasın Pazartesi çıktık hastaneden şimdi koynumda uyuyor 😊