deletedmom43191 tamamen cam duşakabinim benmde çizgilrri bile yok 😅 ama her duştan sonra istisnasız çekçekle siler cam bezi ile kurularız sağolsun ben yapmazsam eşim mutlaka yapar ayda birde sadece alt kısımları kireç çözücü ile sileriz 😬 her gelende bana ne ile temizliyorsunuz kullanmıyomusunuz siz bu duşu der ama bence tek çözüm her duştan sonra kurulamak evet zaman alıyor ama bana diğer kimyasallarla uğraşmak daha zor geliyor açıkcası bide h biri tam anlamıyla çözmüyor sorunu ne yazıkki 🫶🏻