deletedmom43191 hamile kaldığım günden beri kullanmıyorum kimyasal diye ama clonet var pembe rengi ordan sıkıp bezle yıkayınca ne su izi kalıyor ne leke, ayrıca onu derzlere de armatör lerede döküp yıkıyorum gerçekten ışıl ışıl oluyor sadece başka deterjanla karıştırma, kurularken de küçük çekpaslar var ya onlar yukarın aşağıya çekiyorum ama şimdi annem geldiğinde yıkıyor ben sadece her duş sonrası çekçek ile suyu aşağıya çekiyorum o kadar.