bsryq Rutin kam ve hormon kan testi istedi hepsi normal geldi ama amh bakılmamış ona gerek yok mu acaba neden bakılmadı
Noyimommy bsryq belki onlar normal geldi diye biraz beklemek istemiştir uzun süredir mi korunmuyorsunuz yeni mi bıraktınız
Melike3506 bsryq amh sonradan çıkabilir ben de öyle olmuştu amh sonradan düşmüştü e nabıza amh değeri önemli çünkü çok düşükse direkt tüp bebeğe yöneliyorlar vakit kaybetmemek için bakılmıştır diye düşünüyoeum sizde de
bsryq Noyimommy 7 aydır deniyoruz ama olmuyor en son inofolic başladı 3 ay daha olmazsa rahim filmi istenicek
Noyimommy bsryq ben 8. Ayda gittim amh baktı direk maxijuno diye bi takviye verdi 1. Yıla kadar bekleyip film çekicekti işte dokuzuncu ayın içindeyken öğrendim