babyshark__ https://imgyukle.com/i/Cd9gQh https://imgyukle.com/i/Cd9XZM 16+3 haftaligiz bugün cinsiyet öğrendik bir kızım daha olucak 💓🧿🎀 Doktor çok net bir şekilde kız dedi hiç yüzdelik ile konuşmadı bu haftalarda yanılma payı olur mu kızlar
lux38 babyshark__ 16+3 te kolay kolay yanılma olmaz bide sanırım bacak arasının resmini vermiş hayırlı olsun 🥰
Snmsu babyshark__ Ben 20. Haftada kızım o kadar nazlı ki popik bölgeyi kapatıp duruyordu 3. Kez gittiğimizde öğrenmiştik o günler ne kadar hızlı geçti kıymetini bilin 🥹 Şimdi doğumuma 31 gün kaldı 🌸💕
babyshark__ beyzzsenturkkk Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hareketleri hissetmeye başladinmi canım ben hala hissedeniyorum ki doktor çok hareketli bir bebek dedi 😂
beyzzsenturkkk babyshark__ 15 de hissetmeye basladım su an 17 oturdukca hissediyorum sadece özellikle geceleri çok fazla haraket ediyor