Kızlar 11 aralıkta beta değerim 18.77
13 Aralık 26.14
15 Aralık yani bugün 31.61
Peogesteron hormonu 2.93
Yani doktor %99 sağlıksız gebelik bir kaç güne kanaman olur onu takip et ama 3 gün sonra tekrar kan ver dedi takip et dedi bu durumdan dönen var mı umudumu yitirmek istemiyorum
Var mı bu durumu yaşayan