Ayy sonunda ben de anlayabiliyorum yaşasınnnn kızlar ekimin 15inde kontrole gittiğimde doktorum suyumun çok azaldığını söyledi ve amnisure testi yapmayı teklif etti idrarda protein kaçağı var mı diye bakılması için eğer varsa acil sezeryan olucaktım ama allaha şükür o gün kaçak gözükmedi ve beni haftada 2 gün takip etme kararı almıştı. 4 kasıma kadar her şey çok iyi gidiyordu günde 4 lt su içiyordum ve fayda da etmişti ta ki iç çamaşırımda ıslaklıklar hissedene kadar doktoruma bunu bildirmedim çünkü ertesi gün yani 5 kasımda kontrolüm vardı kontrolde o kadar ciddi ve sessizdi ki anladım bişeylerin ters gittiğini muayene yatağından kalkınca doktorum e hadi alalım erkenci kuşu diye söyledi tabi ben şok oldum dedim bugün doğuramam eşim görevde onsuz yapamam doktorum da bu gede takip edelim hem eşin de ertesi güne gelmiş olur ama aksilik olursa hemen alırız diye söyledi benim hemen yatışım yapıldı ve ertesi güne kadar nstler serumlar derken sezeryan saatine 1 saat kala eşim de yanıma geldi ameliyata giderken bütün herkes koridordan beni alkışlarla uğurladı çünkü 1 gecede herkesle o kadar samimi olmuştum ki onlar da beni böyle motive etmişti. Ameliyathaneye inerken çok korkuyordum ama doktorum dünya tatlısı bi insan ve ameliyata inip anestezi olana kadar hep elimi tuttu ve sarıldı bana. Sonrası zaten çorap söküğü gibi geldi. Panikatağım olduğunu bildiği için en sevdiğim şarkıları açtı. Şarkının 2. Dakikasına girmeden oğlumm dünyaya geldi 🥹 inanın o kadar güzel bi doğumdu ki ameliyata inip odaya çıkmam toplam 40 dk sürmüş o kadar şen şakrak geçti ki hiç korktuğum gibi olmadı bile 🥹 oğluşumu hemen gösterip küveze aldılar erken doğduğu için 🥺 6 Kasım günü hayatımıza girdi Barlas Ata’m eşimle bana 10. Yıl hediyesi oldu 🥹 Lisedeyken evet dediğim adamın kucağına 10 yıl sonra evladımızı vermek nasip oldu 🥹🥹