kuzusunun_annesi Hanimlar dün kontrole gittim henüz 26+4haftaligiz ama bebeğin kilo 1kilo civarı dedi Dr kilolu çıktı şeker testi istedi açlık ve tokluk bir ay önce yaptırdığım da normal çıkmıştı herşey şekerden mi yediklerimden mi kilo almış diye bakacak ona göre önlem alacaz dedi bu şekilde giderse normal doğum yapmazsın dedi.. Dünden beri çok üzüldüm yediklerime dikkat etmeye başladım hamur işi ve tatlı kesinlikle yasakladı yemiom düzelir mi başına gelen varmi