ben 6 yıl bu hastanede görev yaptım . ilk doğumum Bihter Hanımdaydı çok memnundum , bir kaç gün sonra ikinci doğumum var kısmetse Cahit Beye gidiyorum onda doğum yapacağım . Cahit beyden de çok memnunum . Doğum ücretlerinin ucu çok açık seçtiğiniz doktora göre değişiyor Cahit Bey 55 binlerde . Benim her ikiside sezeryan. anestezi ameliyat oda ücreti bunları kapsıyor ödenen. özel oda vip bunlar tercih edilir ise ücret değişiyor . yine sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkes sağlıkla kolaylıkla kavuşsun bebeğine inşallah 🤍🌸