ikincianneolmayolundaa gulumsehatice yaa ben meyra koymak çok istedim ama amcamın kızının adı pek aramızds yok eşim nolcak sonuçta ne kadar goruyosun onları falan dese de karar veremedim isim konusunda
gulumsehatice ikincianneolmayolundaa ben de ilk kızımın adı Mihra ona yakın bi isim olsun istiyorum kararsız kaldım çok 🙊☺️
gulumsehatice Eşiniz haklı bence , tel isimden yana değilseniz benim gibi yanına güzel birşeyler ekleyebilirsiniz 🌸