sso 8 haftalik olunca bende cok
Kotu bi qrip oldum. Normalde hic yatakda hastalik gecirmeyeb ben yataklara duedum. 7 gun yatdim. 3 gun atesim 37.5-38.5 arasi deyiwdi. Parol icdim 3 tane. Bol su. Portaksl suyu. cay ve s ile 1 haftaya atlattim ama doktorum
Bebegin ic orqanlati yaraniyor wimdi hic iyi olmadi qrip olman demiwdi. 12 haftanda gel hem ultrasonla muayine edicez hemde kromosom analizi falan vereceksin dedi. Henuz gitmedim ama umarim bebegim saglikli...