anonim211 Nsimsek çok başında sanırım daha doktora gitmene gerek yok şu durumda beta takibi yap hayırlı olsun 🌸
Melike3506 Nsimsek tebrikler 🌸 daha çok yeni bir gebelik. 2 günde bir aynı yerde ve aynı saatte kan verip beta takibi yapman gerek