mrveodbs Kızlar Keçiören dutluktaki özel hastaneye giden var mi? Hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz?
serifebzk mrveodbs canım ben gidiyorum Kemal bey ve Ahmet bey bar ikisinedr gittim hatta ahmet hocaya dün gittim cinsiyeti öğrenmek için. O kadar iyi bi doktorlar ki seninle şakalaşıp bebeğinin en ince ayrıntısına kadar gösteriyolar. Ben çok memnunum 😍
MeryemYilmaz Yasminn Doğum ücreti normal 1500 sezeryan 2000 sigortalı ayrıntılı bilmiyorum oda refakatçi falan değişiyor tabi ama ayrıntılıyı bilmiyorum canım
serifebzk Yasminn ayrıntılı ultrason dediğin detaylı ultrasonsa şuan makineler bozukmuş çekemiyolarlar canım ama doğum ücretleri hakkıbda henüz bi bilgim yok valla
MeryemYilmaz Kızlar ben orda Doğum yapmayı düşünüyorum ama yenidoğan ünitesi Yok sizce napmalıyım varmı orda Doğum düşünen ?