Efsan1 yani aşırı yürüyüş yapma zaten dinlen ama sürekli yatmanada gerek yok iyice ödem topluyor vücut bide kilo yapıyor onla uğraşıyosun, özelde ki doktorlar genelde 36. Haftada almamız gerekir falan dediler hani doğum başlamasın diye ama devlette öyle değil özele çok güvenme derim ben, eğer ki özele gitseydim alcaklardı boş yere işte meğer 1 hafta sonra zaten çıkası varmış ve hiç doğmayada niyeti yoktu bizimkinin ondan sonra bol bol yürüyüş merdiven çıkma vs yaptım kilosu çok diye 39 da doğumu başlattık yoksa daha 40. Haftayı geçerdi, sabret takma kendini başka işlere ver örgü ör mesela ben sürekli oyuncak örüyodum bana da iyi geliyodu, inşallah sağlıkla kavuşursun, benimle aynı zaman da iki arkadaş daha vardı burda onunda 36. Haftada çıkmıştı o kendini sezeryana hazırladığı için sezeryan oldu diğerinin de 35. Haftada çıktı oda 40. Haftada normal yaptı hele ki birde ilk doğumunsa illa ki çıkar sonlara doğru yalancı kasılmalarla plasenta rahat yer değiştiriyor bebek döndükçe