Kızlar benimde transfer+4.günüm geçen ay ki transferim kimyasal oldu bu transferimi hiç ara vermeden oldum. Bugüne kadar iyiydim ama hiçbişey yapmayarak günlerim geçtiği için bunaldım ve olumsuz duygular yüklenmeye başladı çok buruk hissediyorum çarpıntım olmaya başladı