Merhaba bende 10. Haftadayım Salı günü çok az bi lekelenmem oldu dr ye gittim ulturason baktı kesenin etrafında 1,5-2 cm kanama alanı oluştuğunu söyledi ilaç verdi 1-2 haftaya kendiliğinden geçebilir %90 nında sorun olmuyor dedi bol bol dinlen ağır kaldırma vs gibi şeyler söyledi inşallah bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza alırız